Foto: https://info.munipolis.sk/

V Martine uviedli do prevádzky bezplatnú aplikáciu Munipolis. Občania môžu mestu komunikovať postrehy, názory, sťažnosti a iné

Mesto Martin prináša obyvateľom a návštevníkom novú možnosť, ako efektívne komunikovať svoje postrehy, návrhy či sťažnosti – prostredníctvom bezplatnej aplikácie Munipolis.

Vaše podnety sa tak dostanú priamo do rúk kompetentných zamestnancov Mestského úradu, ktorí ich operatívne vyhodnotia a zabezpečia ich riešenie.

Od 1. júla 2025 spúšťa mesto v aplikácii novú funkciu – možnosť nahlasovať podnety priamo cez Munipolis, čím postupne nahrádza doterajšiu službu Odkaz pre starostu, ktorú prevádzkovateľ pre samosprávy spoplatnil. „Doteraz obyvatelia využívali viacero rôznych platforiem, čo často spôsobovalo zmätok a viedlo k oprávnenej kritike. Práve preto sme sa rozhodli celý systém zjednodušiť a priniesť Martinčanom jednotnú, prehľadnú a bezplatnú službu. Zavedenie tejto funkcie v Munipolise je len prvým z viacerých krokov, ktoré plánujeme počas leta predstaviť. Cieľom je zjednodušiť a zefektívniť mestské služby tak, aby boli pre obyvateľov ešte dostupnejšie a pohodlnejšie,“ uviedol primátor mesta Martin Ján Danko.

Munipolis mesto Martin používa už od roku 2021 a doteraz sa do nej zaregistrovalo 6 702 obyvateľov. Aplikácia slúži aj na rýchle a cielené informovanie obyvateľov o dianí v ich okolí – bez zbytočného čakania.

Nahlásenie podnetu je jednoduché – cez mobilnú aplikáciu alebo webové rozhranie si zvolíte adresáta, vyberiete kategóriu problému, môžete priložiť fotodokumentáciu či zadať polohu. Podnet možno odoslať verejne aj anonymne. O všetko ostatné sa postará mesto.

< Jednoduchý návod na nahlásenie podnetu cez Munipolis >

Podobné príspevky